Eindelijk aangekomen in Surabaya - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu Eindelijk aangekomen in Surabaya - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu

Eindelijk aangekomen in Surabaya

Blijf op de hoogte en volg Anita

27 Juli 2012 | Indonesië, Batavia

Na nog een heerlijk nachtje te hebben geslapen in Kampoeng Djawa guesthouse in Yogyakarta zijn we vanmorgen om half acht met de minibus naar Surabaya afgereisd. Volgens het reisbureau zou de reis zeven uur in beslag nemen. Nou dat hebben we geweten, we hebben twaalf uur in het minibusje gezeten met alleen om een uur een half uurtje pauze om de benen te strekken en wat te eten.
De chauffeur die we hadden (het was er maar 1 voor de hele reis) heeft ons getrakteerd op een fantastisch avontuur. Hij heeft twee keer een ongeluk voor ons "georganiseerd". Beide keren moest hij vol in de rem en kreeg hij het voor elkaar om een achterop komende auto tegen ons aan te laten botsen.
Ja zo maken we nog eens wat mee op zo'n lange rit.
Bij het afzetten van onze medepassagiers ( we zaten er met elf personen in) moest hij constant de weg vragen. Een tom-tom zou handig zijn geweest.
Omdat we er zo lang over hebben gedaan zijn we in het donker bij ons hotel afgezet. We hebben dus geen idee waar we in Surabaya zijn beland.
Straks eerst maar even douchen en dan naar bed, we zijn helemaal gaar.
En morgen als het licht is gaan we de omgeving verkennen.

• 27 Juli 2012 - 16:13

Wij:

Tjonge,tjonge zo beleef je nog eens wat!
    Gelukkig geen schade voor jullie . van Lotte hoor je wel hoe het hier reilt en zeilt,
    Rare zin???
    liefs ..kus

• 27 Juli 2012 - 18:26

Lotte:

Pfff dat was wel even schrikken zeg... Je wifi daar is weer niet optimaal... je beeld stond aldoor stil..
    hopelijk is het morgen beter... Nou lekker slapen en geniet ervan morgen...
    lovejoe

Tags: Surabaya