Het verhaal over Sea World Indonesië - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu Het verhaal over Sea World Indonesië - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu

Het verhaal over Sea World Indonesië

Door: nietje64

Blijf op de hoogte en volg Anita

19 Juli 2012 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen zijn we om 8 uur opgestaan om vroeg te ontbijten en daarna met de bus naar Sea World Indonesië te gaan.
Het ontbijt verliep prima en was eenvoudig maar erg lekker. Na alles ingepakt te hebben; fototoestel e.d. zijn we met goede moed de bus ingestapt.
Na ongeveer anderhalf uur in de bus kwamen we aan in Ancol waar Sea World zou moeten zijn. Maar alles wat we zagen, geen Sea World :(. We zijn dus maar weer in de bus gestapt om verder te zoeken.
Daar waar we dachten dat het was hebben we heel fijn over een kampong gelopen maar nog steeds geen Sea World gezien.
We hebben de moed maar opgegeven en zijn gaan winkelen in een mooi groot winkelcentrum.
Van het reizen met de bus hadden we een beetje trek gekregen en zijn maar naar de McDonalds gegaan.
In de Matahari van het winkelcentrum heb ik nog een leuk tasje gescoord (dat dan weer wel).
Omdat het vandaag bloedje heet was zijn we rond 16.00 uur terug gegaan naar het hotel om ons op te frissen.
Nog even naar het winkelcentrum hier in de buurt gelopen en na het winkelen aldaar een pizza en salade gegeten bij de pizzahut (morgen weer echt Indonesisch hoor).
Inmiddels zitten we op het dakterras plannen te maken voor morgen.
Het zal met de taxi naar Taman Mini worden. De busreis is bijna 4 uur daar naar toe dus dat doen we maar even niet.

• 19 Juli 2012 - 15:21

Lotte:

Echt jammer dat jullie het niet hebben gevonden.. TomTom zal wel handig zijn geweest he hahaha... Vond het filmpje echt super.. Heb hem inmiddels al 3 keer gezien hihi, nou selamat tidur en veel plezier morgen...

• 19 Juli 2012 - 16:27

Alex En Catharina:

Nou lekker hoor zo,n pizza en mac in indonesie,dat hebben we hier niet,hahahaha,wij gaan rendang rijst en gadogado eten in Nl.lekker hoor.(hoezo jaloers) Gr... :-)

• 19 Juli 2012 - 19:17

Wij:

Dus, weer een mooie dag ondanks dat jullie voor niks een busreis naar Sea World hebben gemaakt (opgelost?) .We volgen jullie reisverslag met veel plezier.liefs!

• 20 Juli 2012 - 06:31

David En Anita:

Je ziet dat we nog moeten aclamatiseren hihi vanmorgen hebben we nasi goreng met ayam gegeten als ontbijt :-)
    En Sea World wordt hem niet :(