Taman Mini - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu Taman Mini - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu

Taman Mini

Door: nietje64

Blijf op de hoogte en volg Anita

22 Juli 2012 | Indonesië, Batavia

Vanmorgen ging de wekker om 8.00 uur maar we waren te moe om gelijk op te staan. Om 9.00 uur hebben we eindelijk de moed gevonden om eruit te gaan.
Na weer een heerlijk ontbijt zijn we met de bus naar Taman Mini gereisd. Het is een soort van Madurodam maar dan hebben ze de huizen van Indonesië in ware grootte gebouwd.
In het park hebben ze ook een kabelbaan waarmee je op grote hoogte het park kunt bezichtigen, een hele mooie belevenis.
We hebben er ongeveer twee en een half uur rondgewandeld.
Na nog even te hebben geshopt in een winkelcentrum, wat een beetje op een bazaar leek, zijn we weer naar het hotel gegaan om op internet het vervolg van onze reis te checken.
Morgen zijn we nog een dag in Jakarta en dan gaan we naar het nationaal monument en zorgen we dat we er wel voor drie uur zijn :-).
Vlakbij dit monument is het station waar we de trein naar Bandung moeten nemen. We kopen dan alvast de kaartjes en zijn dan zeker van een plekje in de trein.

• 22 Juli 2012 - 14:52

Wij:

Jullie hebben een druk weekje achter de rug? En dat met die hitte, aerco op de kamer?