15 juli Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu 15 juli Jakarta - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu

15 juli Jakarta

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

15 Juli 2014 | Indonesië, Batavia

15 juli: Wakker geworden met verschrikkelijk veel pijn aan mijn oor. Het was zo erg dat we maar naar een ziekenhuis zijn gegaan. Bij de polikliniek heeft een KNO-arts mijn oor met een camera bekeken en ik bleek een flinke oorontsteking te hebben. Na mijn oor te hebben uitgespoten (er kwam een prop van 1 cm uit) kreeg ik diclofenac en de mededeling dat ik 1 week niet mag zwemmen. Daarna zijn we naar de bank gegaan om geld over te maken voor ons hotel op Bali (Si doi), er moest een aanbetaling worden gedaan e dat is in Indonesië goedkoper. Daarna hebben we wat rondgelummeld en na het avondeten nog even op ons hotelkamer gezeten. ’s Avonds hebben we bij het zwembad gegeten. We moesten wel binnen eten omdat er een gigantische onweersbui los barste.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 01 Juli 2012
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 11080

Voorgaande reizen:

12 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

Java en Bali 2014

16 Juli 2012 - 14 Augustus 2012

Java en Bali 2012

Landen bezocht: