Rumah Kita, Kalibaru - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu Rumah Kita, Kalibaru - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Anita Leeuwen - WaarBenJij.nu

Rumah Kita, Kalibaru

Blijf op de hoogte en volg Anita

01 Augustus 2012 | Indonesië, Batavia

Een rustige dag: Vandaag zijn we na het ontbijt een wandeling wezen maken van ongeveer 1 uur. Deze was uitgezet door Rumah Kita, met de plattegrond in de hand zijn we door de kampung, over een bamboebrug en langs rietsuikerplantages gelopen.
Om 13.00 uur hebben we geluncht en na de lunch lekker gezwommen en geluierd in de tuin. Je weet wel; boekje lezen en zo.
Over een half uur gaan we avondeten en daarna nog even beeldbellen met Lotte, ze is vandaag jarig: Hieperdepiep hoera!!!!

• 01 Augustus 2012 - 18:10

Rr:

geweldig wat jullie meemaken. Van harte gefeliciteerd met Lotte . het gaat goed hier, jullie kunnen er nog een paar weken aan vastplakken. Ik denk dat ik dat niet volhoudt. veeeel plezier j.r.j.l.

• 01 Augustus 2012 - 20:13

Lotte:

Heeeee, wat hebben we veeel gebeld vandaag he hihi, echt super! Zondag komen de kleintjes hier, dus morgen vertel ik de tijden wel even.. hoop dat je ze dan even kan zien, morgen stuur ik nog een aantal foto's en filmpjes... Selamat Tidur lovjoe

Tags: rustige dag